سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعریق بیش از اندازه زیر بغل

 

تعریق بیش از اندازه زیر بغل (Axillary Hyperhidrosis) چالش میلیونها نفر در دنیاست. بر اساس مقالات منتشر شده توسط مراکز تحقیقاتی پوست، حداقل 1.4% از جمعیت دنیا از تعریق زیاد زیر بغل رنج می برند. هرچند که میزان شیوع واقعی احتمالا بسیار بیشتر از این مقدار است زیرا بسیاری از افراد مایل به اعلام مشکل خود نیستند.
تنها حدود 40% از افراد مبتلا به تعریق بیش از حد در مورد مشکل خود با متخصصین پوست مشورت می کنند.
اگرچه این مشکل به صورتی نیست که تهدید کننده زندگی افراد باشد اما می تواند به طرز قابل توجهی در زندگی افراد تاثیر بگذارد.
تنها کافیست کلمات “تعریق بیش از حد” یا “تعریق زیاد” را در گوگل جستجو کنید تا ببینید این مشکل تا چه حد باعث ناراحتی افراد می شود.

حتی در این رابطه انجمنی بنام ” انجمن بین المللی تعریق بیش از حد ” با شعار جالب “عرق کردن را بشناسیم ” برای حمایت ، دادن اطلاعات و راهنمایی مبتلایان ایجاد شده است.

مشکل تعریق زیاد و زندگی اجتماعی افراد

تعریق بیش از اندازه مشکلی است که در همه قسمت های بدن از صورت تا کف پا ها ممکن است وجود داشته باشد اما “عرق کردن زیر بغل” در این میان بالاترین میزان جستجو در گوگل را دارد حتی بیشتر از ” تعریق بر روی شکم “.

این نحوه تعریق می تواند عزت نفس و اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار داده و فعالیت های روزانه شما به خصوص در مواردی که نیاز به بالا بردن دست است را تحت الشعاع قرار دهد.

این حالت همچنین می تواند به غلط باعث برداشت دیگران از شما به عنوان یک فرد عصبی، کثیف ، مضطرب یا هیجان زده شود و البته هیچکدام آنها تاثیراتی نیستند که شما بخواهید در یک مصاحبه شغلی یا قرار دوستانه به طرف مقابلتان القا کنید .

درمان تعریق زیاد

دارو های مختلفی جهت درمان این مشکل پیشنهاد شده از جمله Qbrexza و سایر داروهایی که نقاط تعریق را تحت تاثیر قرار می دهند .اما هر کدام از آنها تاثیرات جانبی خود را دارند. این داروها می توانند باعث خشکی دهان (25% افراد ) گشادی مردمک چشم (6.8%) گلو درد (5.7% ) مشکل ادرار (3.5%) تاری دید (3.5%) خشکی بینی (2.6%) خشکی گلو (2.6%) خشکی چشم (2.4%) خشکی پوست (2.2%) یا یبوست( 2%) در استفاده کنندگان شوند.
ضمن اینکه تعریق راه طبیعی خنک شدن بدن محسوب شده و نباید از آن در کل بدن جلوگیری کرد.
یکی از راه های حل این مشکل ایجاد تغییرات در شیوه زندگی مانند استفاده از لباسهایی مانند لباسهای پنبه، کتان و ابریشم است که عمل تهویه در آنها به خوبی صورت می گیرد.
همچنین سعی کنید از غذاهایی که باعث افزایش تعریق می شوند استفاده نکنید که از جمله آنها فست فودها و غذاهای تند است. ضمن اینکه استفاده از اسپری های آنتی پرسپیرانت دارای نمک های آلومینیومی می توانند تا حدودی از تعریق جلوگیری کنند به شرط اینکه قبل از استفاده از آنها پوست خود را بشویید.
اگر هیچ کدام از این راه ها جواب مناسب نداد به پزشک مراجعه کنید. پزشکان برای حل این مشکل گزینه های متعددی مانند تجویز داروهای موضعی یا خوراکی، تزریق بوتاکس یا حتی جراحی برای برداشتن برخی غدد عرق را به شما پیشنهاد می کنند.
همچنین وسایلی هستند که می توانند مواد یونیزه یا انرژی الکترومغناطیسی را به مناطق مشکل ساز روی بدن انتقال داده و از تعریق بیش از اندازه زیر بغل جلوگیری کنند.
آخرین کاری که می توانید انجام دهید این است که در برابر این مشکل سکوت کنید، که این بدان معناست که تمام تاثیرات منفی که این مشکل می تواند در زندگی شما داشته باشد را بپذیرید.

زیرپوش ضد عرق رادکاور

اما هنوز راه حل دیگری وجود دارد. این راه حل بسیار موثر و مقرون به صرفه بوده و تاثیرات جانبی استفاده از داروها و روشهای دیگر را ندارد.
استفاده از زیر پوش های ضد عرق رادکاور می تواند راه حل مناسب و موثری برای حل این مشکل باشد. در این زیرپوش ها از دو پد ضد عرق و ضد بو در ناحیه زیر بغل استفاده شده که تا حد بسیار بالایی قابلیت جذب عرق را دارند ضمن اینکه این زیرپوش ها از الیاف 100% طبیعی تهیه شده و امکان بروز حساسیت را به صفر کاهش داده و به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت، بر اثر شستشوهای متعدد خاصیت ضد بو و ضد عرق خود را از دست نمی دهند.

https://radkawear.com

زیرپوش ضد عرق - زیرپوش - پد ضد عرق - عرق زیر بغل - تعریق زیاد - پد زیر بغل - عرق زیاد - زیرپوش خوب